Skreller du vekk prestisjetullet, er dagens Skoda-modeller alt annet enn grå. Karoq er både velkjørende, komfortabel og velutstyrt.

Test av Skoda Karoq Style

Den store SUV-en Kodiaq høstet mange lovord i redaksjonen i fjor. Begeistringen for Skoda har ikke blitt mindre, etter en uke på tur med lillebror Karoq.
12. desember 2018

Designmessig blir dagens bilmodeller stadig likere. Skoda Karoq ligner da også på svært mye annet vi har kjørt i denne

Skoda Karoq Style

Motor: Diesel, Euro 6
Volum: 2,0 liter
Effekt: 150 hk
Dreiemoment: 340 nm
Drift: 7 trinns automat, 4WD
Lengde: 4380 mm
Bredde: 1840 mm
Høyde: 1610 mm
Akselavstand: 2630 mm
Bakkeklaring: 165 mm
Egenvekt m/fører: 1591 kg
Maks nyttelast: 567 kg
Bagasjerom volum: 521 liter
Tilhengervekt: 2000 kg m/brems og 750 kg u/brems
Toppfart: 195 km/t
0 – 100: 9,3 sekunder
Forbruk: 0,52 liter v/blandet kjøring
Garanti: 5 år/100.000 km, avhengig av hva som inntreffer først

Kjære leser!

For å lese flere saker må du være innlogget som medlem av Norges Jeger- og Fiskerforbund.

Emneord: 

Siste fra Utstyr

Savotta Jääkäri XL er en solid pakkrammesekk. Sekken er solid, men har også en real egenvekt. Foto: Øystein Cock Rønning
Solid finne:

Test av Savotta Jääkäri XL pakkrammesekk

Med denne pakkrammesekken trenger du litt finsk «sisu» når reinen skal ned fra fjellet.
Vi har testet elleve lokkefløyter til bukkejakta. Foto: Øystein Cock Rønning
Stortest:

De beste lokkefløytene for bukkejakt

Heldigvis trenger du ikke ha Steinar Ofsdals musikalske talent for å lykkes med fløyte på bukkejakt. Vi har testet elleve lokkefløyter. Vår favoritt vinner på allsidighet.
Test av haglepatron Winchester Ranger Disperser. Foto: Olaf Schjøll
Sprer godt:

Test av Winchester Ranger Disperser

Ranger Disperser er en velegnet patron for tidligjakta.

På forsiden nå